BILSTEIN tlumiče pérování 2

end-logo
Sdílejte:

Jednopláštová konstrukce

Zahřívání tlumiče pérování při velké zátěži je největší problém
snižující jak efektivitu tlumení rázů tak životnost jednotlivých
součástí konstrukce tlumiče. Konvenční dvouplášťové tlumiče pérování při
velkém zatížení neodvádí dostatečně teplo na povrch vnějšího pláště a
dochází tak k jejich přehřívání. Toto řeší právě jednoplášťová
konstrukce, která umožňuje daleko lépe odvod tepla a zamezuje tak
případnému selhání funkce tlumiče pérování. Samozřejmě jsou tyto tlumiče
už většinou mnohem dražší a někdy nejsou na všechny modely automobilů
ani v nabídce. Často se dají ovšem docela levně koupit tyto
tlumiče od KAYABY

Jednoplášťová konstrukce používá pro oddělení kapalinové a plynové
složky plovoucí píst. Dusík je zde už pod vysokým tlakem a i při
extrémním pohybu pístnice znemožňuje zpěnění olejové náplně. Díky tomu
zůstává charakteristika pérování stále stejná i při dosažení dramaticky
vysokých teplot.


Bezešvá technologie

výroby těla tlumiče. Speciální technologie zpracování umožňuje dosáhnout velice
hladké stále stejně silné stěny pláště.


Samostavitelný prstenec kompresních i roztažných ventilů.

Zvláštní
konstrukce použitá u těchto tlumičů bývá někdy nazývána jako “ ROAD
SENSITIVE “ ( tj něco jako citlivý k vozovce ). Je zde použito méně
součástek než u klasického dvouplášťového provedení a odezva tlumiče na
povrch vozovky je ještě rychlejší.

Důraz na kvalitu výroby

Většina výrobců prvků pérování pro automobily používá pro konstrukci
těla tlumiče prostě kus obyčejné ocelové trubky odřízlé z metráže.
Funkční části tlumiče jsou pak sesazeny s určitými „tolerancemi“.

Naproti tomu v BILSTEINU jsou těla jak jednoplášťových nebo
douplášťových tlumičů k tomuto účelu přímo v Bilsteinu vyrobeny
jedinečnou technologií tažení a celý tlumič je pak sestaven s vysokou
přesností ( prý se s podobnou přesností vyrábějí chirurgické nástroje :)
Tělo tlumiče je pak nastříkáno lakem, který vydrží chránit materiál pod
ním během 240 hodin trvajícího SALT SPRAY testu. Pístnice jsou
tvrdochromované a veškerá těsnění z nejlepších materiálů. Tyto tlumiče
jsou sestavovány s takovou pečlivostí, že se prý téměř dělají ručně.

Ohodnoťte článek


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: