Montáž a poškození dvouhmotého setrvačníku

end-logo
Sdílejte:

Při montáži dvouhmotého setrvačníku je nutné použít dostatečné servisní vybavení a setrvačník pečlivě usadit. Nedostatečně přesná montáž se vrátí okamžitým poškozením ložiska setrvačníku.

Setrvačník se po vystředění utahuje novými šrouby na předepsaný moment podle pokynů výrobce (obvykle 70 – 100 N/m).  Dále je třeba překontrolovat vůli v otáčení sekundárního setrvačníku a přeměřit házivost sekundárního setrvačníku.

Zanedbáním těchto kontrol a nedbalou montáží dojde pravděpodobně okamžitě k vydření ložiska a zvýšená vůle ložiska DMF je při případné reklamaci okamžitě patrná. Reklamace není výrobcem uznána.

DMF také není možné koupat v čistící lázni a ani není možné jej čistit sprejem. Došlo by k vypláchnutí maziva z DMF a následnému poškození setrvačníku.

Kontrola vůle sekundárního setrvačníku:

Procedura kontroly volného chodu sekundárního setrvačníku

Procedura kontroly volného chodu sekundárního setrvačníku

Kontrola házivosti DMF:

Kontrola házivosti DMF

Kontrola házivosti DMF

Montáž a poškození dvouhmotého setrvačníku 5.00/5 (100.00%) 1 vote


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: