BOSCH Benzínové vstřikování

end-logo
Sdílejte:
Bosch je průkopníkem v oblasti benzínového
vstřikování. Bosch vyvinul první vstřikovací
systémy
( K-Jetronic, L-Jetronic) a úspěšně aplikoval jako první
mikroprocesor do automobilu (rok 1979). Na konci 80 let Bosch zahájil výrobu
vstřikování Mono-Jetronic a Mono-Motronic.
V souladu se stále narůstajícími ekologickými požadavky, které vychází i
z legislativy, vyvíjí firma Bosch stále přesnější a výkonnější systémy, jako
je např. přímé vstřikování do válců motoru tzv. MED 7.Do široké nabídky firmy Bosch pro autoservisy, autodílny, prvovýbavu a
obchod patří:

- lambda sondy;
- palivová čerpadla; typy a parametry benzínových
čerpadel BOSCH

- vstřikovací ventily;
- řídící jednotky;
- veškeré náhradní díly pro vstřikovací systémy.

Lambda sondy – Bosch jako světový
výrobce nabízí svým zákazníkům program kompaktních lambda sond u kterých jen
50 typů pokrývá více jak 800 typů automobilů všech značek.

 

 

 

BOSCH vyvinul lambda sondu před 25 lety a průběžně ji stále zdokonaloval.
Do dnešního dne jich bylo vyroben přes 250 milionů.

S výhledem na snížení emisních hodnot, které tato technologie přinesla,
se lambda sonda stala vítězem – 10 let po svém uvedení na trh BOSCH
oslavoval vyrobení 10ti milionů lambda sond. V těchto dnech 33 milionů
jednotek ročně opouští výrobní závody BOSCH.

 

 

 

Lambda sonda je klíčovým komponentem vystřikovacího systému vozidla a je
důležitým faktorem ovlivňujícím spotřebu benzínu. Pouze pokud lambda sonda
funguje bezchybně, je motor schopen fungovat na plný výkon a zároveň
odpovídají hodnoty emisních limitů.

Lambda sonda by měla být kontrolována každých 30tisíc kilometrů a měla by
být vyměněna dle doporučených intervalů.

Palivová čerpadla – u palivových
čerpadel doporučujeme kompaktní program, kde 5 typů nahrazuje 72 typů
originálních čerpadel.

Firma BOSCH má pro Vás nejširší nabídku řídících jednotek a vstřikovacích
ventilů, řídící jednotky nabízí i v systému Back In Box, nebo-li repasované
v kvalitě a zárukách prvovýroby.

Do této skupiny patří také samozřejmě i zapalovací svíčky a kabely.
Zapalovací svíčky – patří k životně
důležitým součástem vozidla se zážehovým motorem. Zapalovací svíčka určuje v
rozhodující míře optimální výkon a bezpečnou funkci motoru. To platí zvláště
pro moderní systémy řízení motoru u kterých roste význam zapalovací svíčky.

 

 


 

Program zapalovacích svíček Bosch zahrnuje následující typy:

- zapalovací svíčka Bosch Super;
- zapalovací svíčka Bosch Super 4 (4 elektrodová);
- zapalovací svíčka Bosch Super plus (yttriová elektoda);
- zapalovací svíčky se zvláštními elektrodami (platinovou nebo stříbrnou);
- zapalovací svíčky s odrušovacím rezistorem nebo rezistorem zamezující
opalování.

SUPER 4 zapalovací svíčky BOSCH – nové možnosti Vašeho motoru,
vysokovýkonná zapalovací svíčka pro standardní motory. Zapalovací svíčky
SUPER 4 BOSCH fungují na principu vzduchem-klouzavé jiskry a jsou prvními
zapalovacími svíčkami se čtyřmi elektrodami a postříbřeným středem. Řešení
je originální a velmi účinné, jiskra si za každé situace najde cestu.

Výhody zapalovacích svíček SUPER 4:

- znatelné zlepšení akcelerace;
- vylepšený a hladší chod motoru;
- široké použití;
- přednastavený odtrh elektrody.

 

 


 

YTTRIUM Super Plus zapalovací svíčky jsou vysoce kvalitní svíčky,
používané v motoristickém sportu, které jsou nyní dostupné i Vám v programu
Super Plus pro většinu vozidel.

Výhody zapalovacích svíček YTTRIUM:

- vysoká odolnost proti korozi;
- naprosto jisté zapálení paliva;
- 95% pokrytí trhu s 22 typy svíček;
- jednoduchý vyhledávací systém.

 

 

 

Zapalovací kabely patří neoddělitelně
do produktové skupiny benzínové vstřikování, všechny lez dodat jednotlivě
nebo v sadách pro určitý automobil.

Zapalovací kabely BOSCH jsou vyrobeny ze 100 % silikonu a bez použití
PVC. Jsou extrémně odolné vysokým a nízkým teplotám v rozsahu od -60°C až
přes +200°C. Nejsou citlivé na mechanické a chemické vlivy. Vynikající
opletení a izolace.

 

 

 

V programu BOSCH zapalovacích kabelů je více než 280 sad odporových
zapalovacích kabelů, více než 170 předpřipravených odporových kabelových
řad, zhruba 100 různých kabelových řad s měděným jádrem, přes 30 různých sad
kabelů s měděným jádrem.

BOSCH dodává zapalovací kabely, které mají stejné nebo převyšující udané
vlastnosti výrobců a pokrývá svým sortimentem více než 90% trhu.

 

 

 

BOSCH SILICONE POWER odporové zapalovací kabely:

- tyto vysoce výkonné zapalovací kabely byly vyvinuty pro automobily,
které jsou z výroby vybaveny odporovými kabely;
- kabely, koncovky a izolace jsou ze 100% silikonu;
- konektor pro zapalovací cívku je z vysoce kvalitního EPDM; – jádro z
vysoce odolného a nezlomitelného materiálu;
- vynikající odrušení a izolace;
- spolehlivé a korozi odolné konektory;
- vysoká kvalita odpovídající nárokům prvovýroby
- spolehlivost v součinnosti s elektrickými systémy vozidla.

 

 

 

BOSCH SILICONE COPPER zapalovací kabely s měděným jádrem:

- nové vysoce výkonné zapalovací kabely pro vozidla z výroby osazená
kabely s měděným jádrem; – kabely, koncovky a izolace jsou ze 100% silikonu;
- vysoce vodivé měděná jádro obohacené cínem;
- vynikající odrušení a izolace;
- spolehlivé a korozi odolné konektory;
- vysoká kvalita odpovídající nárokům provýbavy;
- spolehlivost v součinnosti s elektrickými systémy vozidla.

 

 

 

Dále naše firma dodává náhradní díly/komponenty pro zapalovací kabely s
měděným jádrem:
- zapalovací kabely jako metrové zboží;
- koncovky na svíčky, rozdělovač a zapalovací cívky;
- propojovací díly.

 

Filtry Bosch

Brzdy Bosch

Vstřikování diesel

startéry a alternátory

Ohodnoťte článek


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: