BOSCH Diesel vsřikování

end-logo
Sdílejte:

 

BOSCH Diesel

V roce 1936 se do sériové výroby dostal první osobní automobil se vznětovým motorem vstřikovacím čerpadlem firmy Bosch. Byl to tedy Robert Bosch, který naučil diesel jezdit. V současnosti nabízí Bosch svým partnerům ve výrobě motorů širokou paletu komponentů vstřikování.

 

 

Řadová vstřikovací čerpadla – řadové vstřikovací čerpadlo má pro každý válec jeden element čerpadla. Ten reguluje počátek vstřiku a dávkování paliva. Řadová vstřikovací čerpadla jsou rozdělena podle výkonu motoru do výkonových tříd (např. M čerpadla pro osobní automobily).

 

 

Rotační vstřikovací čerpadla – u rotačního vstřikovacího čerpadla jsou dopravní čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, regulátor otáček a přesuvník vstřiku sloučeny do malého kompaktního agregátu.

 

 

Vstřikovací trysky – ve vstřikovacím systému jsou vstřikovací trysky spojovacím členem mezi vstřikovacím čerpadlem a motorem. Jejich úkolem je: dávkované vstřikování, příprava paliva, tvarování průběhu vstřiku, utěsnění palivového vedení oproti spalovacímu prostoru. Vstřikovací trysky se rozdělují na čepové pro motory s předřadnou komůrkou nebo otvorové (3, 4 nebo 5 otvorů).

 

 

Žhavicí svíčky – jsou nezbytné pro start vznětových motorů a to tím, že předehřívají spalovací prostor motoru na startovací teplotu. Žhavicí svíčky dodáváme pro všechny běžné typy dieselových motorů (s předřadnou komůrkou, vířivou komůrkou a přímé vstřikování). V sortimentu BOSCH jsou žhavicí svíčky pro starší vozidla v kolíkovém provedení, které bezproblémů nahrazují žhavicí svíčky spirálové a především pak žhavicí svíčky Duraterm (kvalitnější opláštění, jiný materiál vnitřní spirály (interval výměny 60.000 km)) a žhavicí svíčky Duraterm Chromium (z odolnějšího chromovaného pláště (interval výměny 120.000 km)).

 

 

Dále sortiment obsahuje držáky trysek, vstřikovače (2-pružinové – vyšší životnost, pružina je rozdělena na dvě části (první pružina je měkčí (tlak 180-190 bar), druhá pružina je tužší (cca. 320 bar)), které Vám můžeme dodat také systémem back in box (repasované v kvalitě prvovýbavy)) a také moderní vstřikovací systémy PDE, PLD a Common Rail.

 

 

Naše firma je také dodavatelem kompletního sortimentu náhradních dílů pro vstřikovače, vstřikovací čerpadla a další komponenty diesel systému. Pracujeme s nejaktuálnějšími a nejmodernějšími zdroji informací EsiTronic v provedení DIESEL a na vyžádání Vám vyhledáme veškeré požadované náhradní díly.

 

 

 

Filtry Bosch

Brzdy Bosch

Zapalování a vstřikování benzín

startéry a alternátory

Ohodnoťte článek


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: