Technická zdokonalení MEYLE proti součástkám z prvovýroby:

end-logo
Sdílejte:

 


Rostoucí konkurence a tempo představování nových modelů v automobilovém průmyslu vede ke zkracování vývoje nových součástek a konstrukcí. Moderní automobily jsou navíc vybavovány čím dál složitějšími konstrukčními prvky a oba tyto faktory způsobují neustále se zvyšující množství svolávacích akcí

Technici v Meyle analyzují součástky, které se opotřebovávají příliš brzy a velmi často. Společně s ostatními svými partnery potom vyvíjejí nové konstrukční řešení takovýchto dílů – Meyle Heavy Duty verze.

 

 

 

 

 

původní konstrukce: MEYLE verze:
   
>> Nejoblíbenější Meyle Heavy Duty díly <<
seznam různých řešení s materiály v pdf

soubor PDF
Vrchní uložení tlumiče
BMW E34. Změna konstrukce. Uložení tlumiče MEYLE překračuje vlastnosti
originálního uložení BMW konstrukce
soubor PDF Vrchní uložení tlumiče
VW, SEAT . Zesílená konstrukce gumové části uložení. Delší životnost
soubor PDF Zesílení konzole
vzduchového filtru
Mercedes W123
soubor PDF Silentblok ramene
SAAB 9000. Zesílená konstrukce, delší životnost
soubor PDF Silentblok spodního ramene
u A4, A6, A8, PASSAT, SUPERB. Náprava multilink u těchto vozů je známá svým
neutrálním chováním. Také, ale bohužel vysokou frekvencí poruchovosti. Meyle
nabízí, kromě sady přední nápravy také zlepšení konstrukce silentbloku
spodního ramene. Původní hydraulický silentblok, který má velmi malou
životnost, nahrazuje svojí konstrukcí.
soubor PDF Čep řízení OPEL
Astra G, Zafira. Tento čep řízení je známí pro svoje velmi brzké zvýšené
opotřebení. Důvodem je velmi malý originální průměr kulové hlavice čepu,
která se díky svému malému povrchu velmi brzy opotřebí. Meyle tento čep
vyrábí s kulovou hlavicí mnohem většího průměru. Životnost čepu takto opět
překračuje vlastnosti originálních čepů.

soubor PDF
Vyrovnávací nádržky
chladícího systému. MEYLE používá pro výrobu těchto dílů vysoce kvalitní
Polypropylen. Materiál lépe odolává tlaku a teplotě.
soubor PDF Čep řízení VW, AUDI.
Původní konstrukce čepu, kde je použita kotva v gumovém pouzdře, je
nahrazena pevnou konstrukcí s delší životností a vyšší přesností řízení.
soubor PDF Vrchní uložení zadního tlumiče BMW E34, E32
soubor PDF Silentblok ramene
BMW E28, E23, E24. Uložení ramene nápravy v prvovýrobě je přizpůsobeno
maximálnímu jízdnímu komfortu. Často je velmi opotřebené v důsledku
přetížení konstrukce dílu. Zesílená konstrukce MEYLE.

soubor PDF
Uložení tlumiče BMW
E30, E36, E46, Z1, Z2, Z3. Originální uložení BMW trpí v důsledku nevhodně
zvolené konstrukce tlakem tlumiče při kompresi. MEYLE nabízí novou
konstrukci, která má mnohem delší životnost a tuhost.
soubor
PDF
Vnější čep spodního ramene
u BMW E36. Nová konstrukce upevnění ochranné manžety
soubor PDF Spojka řízení FORD. Originál díl není
chráněn proti vymývání maziva, zvláště při vyšších rychlostech. MEYLE
konstrukce je opláštěná gumovou manžetou, která dokonale chrání kloub řízení
před vnějšími vlivy.
soubor
PDF
Uložení tlumiče u
MERCEDES BENZ W, S, C 124. Původní uložení nejpopulárnějšího modelu
Mercedesu má příliš slabou hliníkovou konstrukci. Meyle vyrábí tento díl se
zesílenou stěnou. Používá také vysoce kvalitní hliníkový materiál

soubor PDF
Obecné: Spojení kov guma.
soubor
PDF
Obecné: Spojková lamela.
Střed lamely MEYLE je přidržen v osmi bodech namísto klasických čtyř. Je
stále volně plovoucí, ale nemůže se prakticky protočit. Lamela tak vydrží
mnohem větší námahu. Přenos vysokých kroutících momentů.
soubor
PDF
Obecné: Hydraulické
silentbloky motoru
. Odstraněním plnících otvorů, použitím
hydraulického oleje lepších vlastností a plněním ve vakuu je dosaženo
maximální životnosti těchto velmi namáhaných dílů.
Ohodnoťte článek


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: