ATE POWERDISK, brzdové kotouče s multifunkční drážkou

end-logo
Sdílejte:
Logo
ATE, produkt společnosti Continental Teves, nekompromisně dbá na bezpečnost vozidla jak v běžném provozu, tak i na závodím okruhu. Brzdové materiály ATE jsou navrhovány, aby vyhověly technickým specifikacím vozidel a musí splňovat nejvyšší technologické požadavky, stanovené světovým automobilovým průmyslem.
ATE prvovýroba
Optimalizace výrobního procesu a stálé sledování kvality materiálu a vlastností výrobku garantují maximální kvalitu produktu. Originální brzdové kotouče a obložení ATE ( v modrých obalech ) nabízejí absolutní bezpečí v jakékoli jízdní situaci. Použití speciálních materiálů ( ocel s vysokým obsahem uhlíku, odlitky ze slitin železa a niklu, chrom, molybden, měď a titan) zajišťuje optimální brzdný účinek i pokud je materiál vystaven teplotnímu stresu nad teplotu červeného žáru ( přes 700 °C), dlouhou životnost a vysokou odolnost teplotním změnám.
ATE PowerDisk s multifunkční drážkou
Nový brzdový kotouč ATE PowerDisk byl vyvinut  ITT Automotive, jedním z největších nezávislých dodavatelů automobilových komponentů na světě a jedničkou na poli vývoje brzdových kotoučů. PowerDisk byl intenzivně testován na závodech po celém Německu. V porovnání s konvenčním brzdovým kotoučem nabízí zřetelně větší rozsah bezpečí, komfortu a také mnohem plynulejší opotřebení kotouče i obložení. Jak u vozidel s ABS tak bez ABS. Nerovně sjeté brzdové kotouče mají tendenci drhnout při intenzivním brždění, což se při rychlostech mezi 90 až 130 km/h projevuje vibracemi.
Redukované slábnutí brzdného účinku ( vadnutí brzd ). Při extrémním brždění dochází k zahřátí brzdového kotouče na teplotu nad 800 °C a mezi kotoučem a obložením se při tak vysoké teplotě uvolňují plyny, které způsobují “ gas planing effect „- vadnutí. PowerDisk tyto plyny odvádí drážkamy mimo třecí plochu
Multifunkční spojitá drážka odvádí také jakoukoli vlhkost, která jinak omezuje nástup brzdného účinku a prodlužuje chod brzdového pedálu.
V roce 1996 zvítězila Sabine Reck s vozem PowerBlitz BMW M3 stájeScheid/Widmann/Reck jako vůbec první žena v historii ve 24 hodinovém závodě na Nürburgringu. “ ATE PowerDisk má mnohem rychlejší nástup, takže jsem mohla brzdit mnohem později při nájezdech do zatáček.“

ATE PowerDisc najdete v našem online katalogu. Odkaz v levém menu.

ATE Ceramic – brzdové destičky s keramickými komponenty

vrtané kotouče Zimmermann

Sabine Reck BMW M5 Nürburgring


Ohodnoťte článek


banner pro vstup do katalogu MJauto
Sdílejte: