brzdových

end-logo
Jaké vybrat brzdové kotouče?

Jaké vybrat brzdové kotouče?

Brzdové kotouče vybírejte značkové, není to drahé Destičky a kotouče k sobě nemusíte pasovat výrobcem Na nové kotouče je opravdu lepší dát nové desky Kvalita brzdových kotoučů závisí jak na kvalitě ocelolitiny použité při výrobě, tak na přesnosti výroby kotouče a jeho finálním vyvá [...]

více..číst
sada brzdových trubek

Brzdové trubky

Brzdové trubky pro konkrétní model vozu Pro jednotlivé modely automobilů máme v nabídce jak celé sady nových brzdových trubek, tak jednotlivé brzdové trubky. Pro objednání konkrétních brzdových trubek nám zavolejte, nebo pošlete dotaz emailem. Pro vozy Citroen jsou také v nabídce sady hydraulick [...]

více..číst
GM FNC brzdové kotouče

GM povrchová úprava brzdových kotoučů

V  General Motors zavádějí novou povrchovou úpravu brzdových kotoučů. Tato povrchová úprava má výrazně prodloužit životnost kotouče a GM plánuje do roku 2016 pokrýt takto upravenými kotouči 80% produkce v USA. Povrchová úprava, kterou v GM používají se nazývá FNC (ferritic-nitro carburizing). Nav [...]

více..číst
Brzdové destičky ATE alternativní směs 1

Jaké brzdové destičky vybrat?

  V současné době je k dispozici mnoho značek brzdových destiček. Ukážeme vám několik skutečných výrobců. Dále narazíte na internetu na různé pseudo výrobce, nemá cenu to kupovat. Roadhouse Roadhouse je normální skutečný výrobce brzdových destiček za Španělska. Destičky jsou to levnější v [...]

více..číst
Na obrázku je zobrazení jednotlivých vrstev TRW COTEC brzdových destiček a logo COTEC

TRW „COTEC“ brzdové destičky

TRW, výrobce mimo jiné i brzdových destiček a obložení, představuje pro aftermarket novou technologii COTEC, která spočívá pravděpodobně zejména ve vybavení povrchu třecího obložení "scorched" vrstvou. Zajížděcí vrstva Scorching je poměrně běžný proces používaný některými výrobci brzdových destiče [...]

více..číst

Problémy s brzdami

Házení brzdových kotoučů, zvlněné kotouče Zvlněné kotouče, házení brzdových kotoučů, křivé kotouče - mnoho z nás se potýká s tímto problémem.  V jednu dobu, když tento problém eskaloval, vydali importéři  (ATE, TRW, BOSCH, FERODO) různé pamflety, ve kterých dávají tyto problémy za vinu zvětšeným vů [...]

více..číst

Zajíždění brzdových destiček a kotoučů

Zákazníci po výměně brzdových kotoučů většinou nemyslí na jejich správné zajíždění. Bez správného zajetí brzdového obložení na kotouče přitom nikdy nedosáhnou plného brzdného výkonu. Uvolnění napětí v litině kotoučů Brzdové kotouče se odlévají do pískových forem při teplotě přes 1350 °C a rychle s [...]

více..číst

Vibrace brzdových kotoučů 2

Carroll Smith z firmy Stoptech nabízí zajímavý pohled na problém vibrací brzdových kotoučů. Citace (stručně): Zkroucené brzdové kotouče S termínem "zkroucené brzdové kotouče" se v automobilovém sportu setkáváme po často. Jakmile řidič při prudkém brždění hlásí vibrace brzdových kotoučů, nezkuše [...]

více..číst
Třecí materiály HoneyWell

Třecí materiály brzdových destiček

Různé typy třecího obložení brzdových destiček Brzdové destičky nejsou všechny stejné. Existuje několik základních typů použitých třecích materiálů. Některé mohou způsobit i problémy. Volba materiálu obložení závisí na strategii výrobce brzdových destiček. Některé materiály mají lepší třecí koef [...]

více..číst

ATE brzdy

Sortiment brzdových dílů ATE Brzdové kotouče ATE Original Kotouče podle přesně specifikací OEM. Materiál brzdových kotoučů ATE original obsahuje vysoké procento uhlíku. Kotouče jsou vyrobeny s extrémně nízkými tolerancemi házivosti, variability tloušťky a rozměry centrovacího otvoru. Nízk [...]

více..číst