brzdových

end-logo
ocelové brzdové trubky

Výroba brzdových trubek na míru

Výroba pro konkrétní automobil Brzdové trubky můžeme vyrobit přímo podle požadavků zákazníka. V případě nedostupnosti konkrétní brzdové trubky na váš automobil ji můžeme vyrobit podle její délky a typu koncovek. Typy holendrů, koncovek brzdových trubek Běžné typy holendrů máme skladem, speciální [...]

více..číst
Jaké vybrat brzdové kotouče?

Jaké vybrat brzdové kotouče?

Brzdové kotouče vybírejte značkové, tzn. Brembo, Ferodo, ATE, Bosch, TRW, Zimm, nejsou o mnoho dražší Destičky a kotouče k sobě nemusíte pasovat výrobcem Na nové kotouče je opravdu lepší dát nové desky Kvalita brzdových kotoučů závisí jak na kvalitě ocelolitiny použité při výrobě, [...]

více..číst
sada brzdových trubek

Brzdové trubky

Brzdové trubky pro konkrétní model vozu Pro jednotlivé modely automobilů máme v nabídce jak celé sady nových brzdových trubek, tak jednotlivé brzdové trubky. Pro objednání konkrétních brzdových trubek nám zavolejte, nebo pošlete dotaz emailem. Pro vozy Citroen jsou také v nabídce sady hydraulick [...]

více..číst
GM FNC brzdové kotouče

GM povrchová úprava brzdových kotoučů

V  General Motors zavádějí novou povrchovou úpravu brzdových kotoučů. Tato povrchová úprava má výrazně prodloužit životnost kotouče a GM plánuje do roku 2016 pokrýt takto upravenými kotouči 80% produkce v USA. Povrchová úprava, kterou v GM používají se nazývá FNC (ferritic-nitro carburizing). Nav [...]

více..číst
Brzdové destičky ATE alternativní směs 1

Jaké brzdové destičky vybrat?

Soustřeďte se na kvalitní výrobce. Ceny i velmi kvalitních, prvovýrobních destiček jsou konkurenceschopné. Vybírejte mezi výrobci Brembo, Ferodo Premier, Bosch, Jurid, ATE, v tomto pořadí V současné době je k dispozici mnoho značek brzdových destiček. Ukážeme vám několik skutečných v [...]

více..číst
Na obrázku je zobrazení jednotlivých vrstev TRW COTEC brzdových destiček a logo COTEC

TRW „COTEC“ brzdové destičky

TRW, výrobce mimo jiné i brzdových destiček a obložení, představuje pro aftermarket novou technologii COTEC, která spočívá pravděpodobně zejména ve vybavení povrchu třecího obložení "scorched" vrstvou. Zajížděcí vrstva Scorching je poměrně běžný proces používaný některými výrobci brzdových destiče [...]

více..číst

Problémy s brzdami

Házení brzdových kotoučů, zvlněné kotouče Zvlněné kotouče, házení brzdových kotoučů, křivé kotouče - mnoho z nás se potýká s tímto problémem.  V jednu dobu, když tento problém eskaloval, vydali importéři  (ATE, TRW, BOSCH, FERODO) různé pamflety, ve kterých dávají tyto problémy za vinu zvětšeným vů [...]

více..číst

Zajíždění brzdových destiček a kotoučů

Zákazníci po výměně brzdových kotoučů většinou nemyslí na jejich správné zajíždění. Bez správného zajetí brzdového obložení na kotouče přitom nikdy nedosáhnou plného brzdného výkonu. Uvolnění napětí v litině kotoučů Brzdové kotouče se odlévají do pískových forem při teplotě přes 1350 °C a rychle s [...]

více..číst

Vibrace brzdových kotoučů 2

Carroll Smith z firmy Stoptech nabízí zajímavý pohled na problém vibrací brzdových kotoučů. Citace (stručně): Zkroucené brzdové kotouče S termínem "zkroucené brzdové kotouče" se v automobilovém sportu setkáváme po často. Jakmile řidič při prudkém brždění hlásí vibrace brzdových kotoučů, nezkuše [...]

více..číst
Třecí materiály HoneyWell

Třecí materiály brzdových destiček

Různé typy třecího obložení brzdových destiček Brzdové destičky nejsou všechny stejné. Existuje několik základních typů použitých třecích materiálů. Některé mohou způsobit i problémy. Volba materiálu obložení závisí na strategii výrobce brzdových destiček. Některé materiály mají lepší třecí koef [...]

více..číst