pérování

end-logo

Tlumiče a pružiny pérování KAYABA – Japonsko

KAYABA je již více než sto let lídrem ve výrobě hydraulických komponentů pro letecký průmysl, železniční dopravu a námořní dopravu. Výrobní centra KAYABA mají po celém světě více než 8600 zaměstnanců a produkují obrat ve výši 2,6 bilionů amerických dolarů ročně. Z toho 60% tvoří produkce tlumičů [...]

více..číst
Sachs nebo Kayaba

Kterou značku tlumičů pérování vybrat při výměně?

Tlumiče tedy buď SACHS, nebo KYB. TRW a Monroe jen pokud jsou výrazně levnější. Neznačkové tlumiče nepoužívejte vůbec, je to nebezpečné. Zkontrolujte také uložení a manžety Tlumiče pérování jsou zásadním prvkem bezpečnosti vozu. Jeho bezpečného ovládání v kritických momentech. Jakk [...]

více..číst

BOGE – SACHS Nivomat

Automatické udržování světlé výšky Automatické vyrovnávání světlé výšky vozu představil poprvé Citroen a propojený hydropneumatický systém tlumení a brzd je pro Citroen charakteristický. Podobný hydropneumatický systém tlumení byl v té době montován také do vyšších tříd Mercedes Benz. Jedná se ale [...]

více..číst
BMW E39 tlumič pérování

Tlumič pérování s pružinou odskoku

pružina odskoku v tlumiči pérování Některá vozidla (BMW, Mercedes Benz) jsou vybavena tlumiči pérování SACHS s integrovanou kontrolou odskoku. Tlumič pérování v takovém případě obsahuje pružinu (na obrázku červeně), která progresivně brzdí vytažení pístnice. V druhovýrobě jsou takto řešené zas [...]

více..číst
Logo Lemforder

Správná orientace vrchního uložení tlumiče u vozů Opel

Opel Astra G, Combo C, Corsa C, Meriva A, Tigra B, Vectra B, Zafira A Při sestavování jednotky pérování u těchto vozů dodržte: 1. Pružinu pérování natočte tak, aby zůstala 5 mm vůle mezi koncem pružiny a zámkem v dolní misce (6) 2. Uložení tlumiče natočte tak, aby jeho poziční kolík / drážka [...]

více..číst
rozdíly v konstrukci tlumiče pérování

Rozdíl mezi plynokapalinovým a kapalinovým tlumičem

Vzhledem k přetrvávajícím nejasnostem v rozdílu mezi plynokapalinovými (lidově "plynovými") a kapalinovými ("olejovými") tlumiči se zde pokusíme celou problematiku jednoduše objasnit. Tlumič pérování 1. Každý tlumič pérování je kapalinový. 2. Kapalina uvnitř tlumiče při jeho pohybu (pohybu jeho [...]

více..číst

LESJOFORS

Lesjofors logo Lesjofors je jeden z nejdůležitějších dodavatelů pružin pérování. Vyrábí jak vinuté pružiny, tak listová péra. Lesjofors historie Firma Lesjofors byla založena v roce 1675. Vinuté pružiny začali v Lesjoforsu vyrábět až později v roce 1852. Dnes je jedním z předních výrobců pružin [...]

více..číst

Testery tlumičů pérování

Normální životnost tlumičů pérování je kolem 80 tisíc km. Od poloviny jejich životního cyklu je dobré je kontrolovat, protože špatné tlumiče pérování způsobují zhoršení jízdních vlastností, prodloužení brzdné dráhy, zvýšené opotřebení pneumatik atd..  Účinnost tlumičů je ale problém exaktně měřit. [...]

více..číst

SOREA – EAI repasované poloosy

UWF dynamicsparts GmbH UWF dynamicsparts GmbH logo Výrobce pochází z Mnichova, z jeho produkce známe především repasované poloosy SOREA / EAI domovská stránka výrobce: http://www.u-w-f.de EAI V Německu prodává výrobce poloosy, homokinetické klouby, startéry a alternátory pod značkou UWF Dyn [...]

více..číst

SACHS tlumiče, spojkové díly – nové ceny

V sortimentu SACHS došlo ke změnám cen. Většinou byly ceny sníženy. Výrazně se snižování cen projevilo u tlumičů pérování a spojkových dílů. Pokud uvažujete o výměně tlumičů pérování, podívejte se tedy na nové ceny do katalogu. V případě, že byste nemohli najít požadované tlumiče od SACHSu, na [...]

více..číst