tlumiče

end-logo
Elektromagneticky ovládané tlumiče pérování

Trendy v systémech zavěšení

Systémy zavěšení zpravidla nejsou příliš oblíbeným tématem a přitom právě ony se možná nejvíce starají o to, abychom si každodenní jízdu autem mohli v klidu užít. Výrobci automobilů neustále vylepšují a dolaďují svoje návrhy tak, aby dospěli k nedostižnému ideálu: dokonale pohodlné a zároveň sportov [...]

více..číst
vliv tlumičů pérování na ovladatelnost automobilu

Nepodceňujte výměnu tlumičů. Vaše auto se může stát neovladatelné

Mít své vozidlo v pořádku po technické stránce je zásadní pro jeho bezpečný provoz. Zanedbaná údržba na vozidle může vést ke zhoršení jeho bezpečnosti a zvýšenému riziku ohrožení posádky. Jednou z věcí, na kterou se často zapomíná, jsou tlumiče. Myslíte si, že opotřebované tlumiče maximálně způsobí, [...]

více..číst
konstrukce padělaných řemenic

Řemenice klikového hřídele – napodobeniny

Řemenice s tlumičem vibrací O moderních motorů na klikovém hřídeli použita dvoudílná řemenice s gumovým spojem. Mezi nábojem řemenice a drážkovanou dílem (samotnou řemenicí) je navulkanizovaná gumová vložka. Tato gumová vložka má tlumit vibrace klikového hřídele. Tyto řemenice se dělají buď jedn [...]

více..číst
přední díl výfuku s katalyzátorem

Výfukové systémy automobilů

Výfukové systémy a tlumiče automobilů Každý motor s vnitřním spalováním musí mít výfukový systém. Ten zajišťuje odvod výfukových plynů z motoru. Auto bez tlumiče bude ale nesmírně hlučné, protože vratný pohyb pístů a exploze palivové směsi vydávají ohlušující zvuky. Tlumiče omezují a uhlazují hluk [...]

více..číst

Sestavení dorazů a vrchního uložení Mondeo III

Dorazy samy na pístnici tlumiče nijak nedrží. Doraz je nutné vsadit do připravené drážky ve vrchním uložení tlumiče. Drážka jej zajistí. Podobně sestavíte plastovou manžetu s dorazem. V plastové manžetě je opět drážka. Sestavení není nijak technicky náročné a nepotřebujete přípravky a nářadí, jde [...]

více..číst

Zvláštní pojmy z oblasti autodílů

Prosvištíme si slovíčka: homologák - homokinetický kloub homologační kloub - homokinetický kloub hemaťák - homokinetický kloub hematografiťák - homokinetický kloub hematokinematografický kloub - homokinetický kloub lebro - homokinetický kloub (LOEBRO je výrobce hematokinematografiť [...]

více..číst

Tlumiče a pružiny pérování KAYABA – Japonsko

KAYABA je již více než sto let lídrem ve výrobě hydraulických komponentů pro letecký průmysl, železniční dopravu a námořní dopravu. Výrobní centra KAYABA mají po celém světě více než 8600 zaměstnanců a produkují obrat ve výši 2,6 bilionů amerických dolarů ročně. Z toho 60% tvoří produkce tlumičů [...]

více..číst
Sachs nebo Kayaba

Kterou značku tlumičů pérování vybrat při výměně?

Tlumiče tedy buď SACHS, nebo KYB. TRW a Monroe jen pokud jsou výrazně levnější. Neznačkové tlumiče nepoužívejte vůbec, je to nebezpečné. Zkontrolujte také uložení a manžety Tlumiče pérování jsou zásadním prvkem bezpečnosti vozu. Jeho bezpečného ovládání v kritických momentech. Jakk [...]

více..číst

BOGE – SACHS Nivomat

Automatické udržování světlé výšky Automatické vyrovnávání světlé výšky vozu představil poprvé Citroen a propojený hydropneumatický systém tlumení a brzd je pro Citroen charakteristický. Podobný hydropneumatický systém tlumení byl v té době montován také do vyšších tříd Mercedes Benz. Jedná se ale [...]

více..číst
Logo Lemforder

Správná orientace vrchního uložení tlumiče u vozů Opel

Opel Astra G, Combo C, Corsa C, Meriva A, Tigra B, Vectra B, Zafira A Při sestavování jednotky pérování u těchto vozů dodržte: 1. Pružinu pérování natočte tak, aby zůstala 5 mm vůle mezi koncem pružiny a zámkem v dolní misce (6) 2. Uložení tlumiče natočte tak, aby jeho poziční kolík / drážka [...]

více..číst