JSTE ZDE: DOMŮ > BOSCH Diesel vsřikování
BOSCH Diesel vsřikování

BOSCH DieselV roce 1936 se do sériové výroby dostal první osobní automobil se vznětovým motorem vstřikovacím čerpadlem firmy Bosch. Byl to tedy Robert Bosch, který naučil diesel jezdit. V současnosti nabízí Bosch svým partnerům ve výrobě motorů širokou paletu komponentů vstřikování.
Řadová vstřikovací čerpadla – řadové vstřikovací čerpadlo má pro každý válec jeden element čerpadla. Ten reguluje počátek vstřiku a dávkování paliva. Řadová vstřikovací čerpadla jsou rozdělena podle výkonu motoru do výkonových tříd (např. M čerpadla pro osobní automobily).
Rotační vstřikovací čerpadla – u rotačního vstřikovacího čerpadla jsou dopravní čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, regulátor otáček a přesuvník vstřiku sloučeny do malého kompaktního agregátu.
Vstřikovací trysky – ve vstřikovacím systému jsou vstřikovací trysky spojovacím členem mezi vstřikovacím čerpadlem a motorem. Jejich úkolem je: dávkované vstřikování, příprava paliva, tvarování průběhu vstřiku, utěsnění palivového vedení oproti spalovacímu prostoru. Vstřikovací trysky se rozdělují na čepové pro motory s předřadnou komůrkou nebo otvorové (3, 4 nebo 5 otvorů).
Žhavicí svíčky – jsou nezbytné pro start vznětových motorů a to tím, že předehřívají spalovací prostor motoru na startovací teplotu. Žhavicí svíčky dodáváme pro všechny běžné typy dieselových motorů (s předřadnou komůrkou, vířivou komůrkou a přímé vstřikování). V sortimentu BOSCH jsou žhavicí svíčky pro starší vozidla v kolíkovém provedení, které bezproblémů nahrazují žhavicí svíčky spirálové a především pak žhavicí svíčky Duraterm (kvalitnější opláštění, jiný materiál vnitřní spirály (interval výměny 60.000 km)) a žhavicí svíčky Duraterm Chromium (z odolnějšího chromovaného pláště (interval výměny 120.000 km)).
Dále sortiment obsahuje držáky trysek, vstřikovače (2-pružinové – vyšší životnost, pružina je rozdělena na dvě části (první pružina je měkčí (tlak 180-190 bar), druhá pružina je tužší (cca. 320 bar)), které Vám můžeme dodat také systémem back in box (repasované v kvalitě prvovýbavy)) a také moderní vstřikovací systémy PDE, PLD a Common Rail.
Naše firma je také dodavatelem kompletního sortimentu náhradních dílů pro vstřikovače, vstřikovací čerpadla a další komponenty diesel systému. Pracujeme s nejaktuálnějšími a nejmodernějšími zdroji informací EsiTronic v provedení DIESEL a na vyžádání Vám vyhledáme veškeré požadované náhradní díly.
|
Zapalování a vstřikování benzín
