JSTE ZDE: DOMŮ > Technická zdokonalení MEYLE proti součástkám z prvovýroby:
Technická zdokonalení MEYLE proti součástkám z prvovýroby:

Rostoucí konkurence a tempo představování nových modelů v automobilovém průmyslu vede ke zkracování vývoje nových součástek a konstrukcí. Moderní automobily jsou navíc vybavovány čím dál složitějšími konstrukčními prvky a oba tyto faktory způsobují neustále se zvyšující množství svolávacích akcí
Technici v Meyle analyzují součástky, které se opotřebovávají příliš brzy a velmi často. Společně s ostatními svými partnery potom vyvíjejí nové konstrukční řešení takovýchto dílů – Meyle Heavy Duty verze.
původní konstrukce: | MEYLE verze: |
![]() |
![]() |
seznam různých řešení s materiály v pdf
soubor PDF |
Vrchní uložení tlumiče BMW E34. Změna konstrukce. Uložení tlumiče MEYLE překračuje vlastnosti originálního uložení BMW konstrukce |
soubor PDF | Vrchní uložení tlumiče VW, SEAT . Zesílená konstrukce gumové části uložení. Delší životnost |
soubor PDF | Zesílení konzole vzduchového filtru Mercedes W123 |
soubor PDF | Silentblok ramene SAAB 9000. Zesílená konstrukce, delší životnost |
soubor PDF | Silentblok spodního ramene u A4, A6, A8, PASSAT, SUPERB. Náprava multilink u těchto vozů je známá svým neutrálním chováním. Také, ale bohužel vysokou frekvencí poruchovosti. Meyle nabízí, kromě sady přední nápravy také zlepšení konstrukce silentbloku spodního ramene. Původní hydraulický silentblok, který má velmi malou životnost, nahrazuje svojí konstrukcí. |
soubor PDF | Čep řízení OPEL Astra G, Zafira. Tento čep řízení je známí pro svoje velmi brzké zvýšené opotřebení. Důvodem je velmi malý originální průměr kulové hlavice čepu, která se díky svému malému povrchu velmi brzy opotřebí. Meyle tento čep vyrábí s kulovou hlavicí mnohem většího průměru. Životnost čepu takto opět překračuje vlastnosti originálních čepů. |
soubor PDF |
Vyrovnávací nádržky chladícího systému. MEYLE používá pro výrobu těchto dílů vysoce kvalitní Polypropylen. Materiál lépe odolává tlaku a teplotě. |
soubor PDF | Čep řízení VW, AUDI. Původní konstrukce čepu, kde je použita kotva v gumovém pouzdře, je nahrazena pevnou konstrukcí s delší životností a vyšší přesností řízení. |
soubor PDF | Vrchní uložení zadního tlumiče BMW E34, E32 |
soubor PDF | Silentblok ramene BMW E28, E23, E24. Uložení ramene nápravy v prvovýrobě je přizpůsobeno maximálnímu jízdnímu komfortu. Často je velmi opotřebené v důsledku přetížení konstrukce dílu. Zesílená konstrukce MEYLE. |
soubor PDF |
Uložení tlumiče BMW E30, E36, E46, Z1, Z2, Z3. Originální uložení BMW trpí v důsledku nevhodně zvolené konstrukce tlakem tlumiče při kompresi. MEYLE nabízí novou konstrukci, která má mnohem delší životnost a tuhost. |
soubor |
Vnější čep spodního ramene u BMW E36. Nová konstrukce upevnění ochranné manžety |
soubor PDF | Spojka řízení FORD. Originál díl není chráněn proti vymývání maziva, zvláště při vyšších rychlostech. MEYLE konstrukce je opláštěná gumovou manžetou, která dokonale chrání kloub řízení před vnějšími vlivy. |
soubor |
Uložení tlumiče u MERCEDES BENZ W, S, C 124. Původní uložení nejpopulárnějšího modelu Mercedesu má příliš slabou hliníkovou konstrukci. Meyle vyrábí tento díl se zesílenou stěnou. Používá také vysoce kvalitní hliníkový materiál |
soubor PDF |
Obecné: Spojení kov guma. |
soubor |
Obecné: Spojková lamela. Střed lamely MEYLE je přidržen v osmi bodech namísto klasických čtyř. Je stále volně plovoucí, ale nemůže se prakticky protočit. Lamela tak vydrží mnohem větší námahu. Přenos vysokých kroutících momentů. |
soubor |
Obecné: Hydraulické silentbloky motoru. Odstraněním plnících otvorů, použitím hydraulického oleje lepších vlastností a plněním ve vakuu je dosaženo maximální životnosti těchto velmi namáhaných dílů. |
