JSTE ZDE: DOMŮ > Stránka
ložiska


Závady dvouhmotého setrvačníku
Klepání setrvačníku Při ovládání spojkového pedálu, řazení, zkrátka při změně zatížení setrvačníku se ozývá klepnutí. Jde o náraz sekundárního setrvačníku do primárního setrvačníku v krajní poloze. Je to celkem v pořádku. Setrvačník není nutné měnit. Hluk setrvačníku Nevyváženost setrvačníku, [...]

Montáž a poškození dvouhmotého setrvačníku
Při montáži dvouhmotého setrvačníku je nutné použít dostatečné servisní vybavení a setrvačník pečlivě usadit. Nedostatečně přesná montáž se vrátí okamžitým poškozením ložiska setrvačníku. Setrvačník se po vystředění utahuje novými šrouby na předepsaný moment podle pokynů výrobce (obvykle 70 - 100 [...]

Výměna rozvodů – Jakou rozvodovou sadu vybrat
Shrnutí, pokud se vám nechce číst to celé: Vyberte tu nejlevnější z Contitech, Ina, Bosch, SKF, SNR, GATES Vodní pumpu se většinou vyplatí koupit zvlášť. Kvalita značkových rozvodových dílů je mnohem vyšší Při výběru rozvodové sady se rozhodně nevyplatí šetřit nákupem nez [...]

Slabý signál z čidla ABS – nefunkční ABS
Selhání ABS může být způsobeno nefunkčním senzorem na jednom z kol, ale daleko častěji dochází k vyřazení ABS z důvodu špatného stavu ABS čidel. Chování ABS kontrolky při zapnutí zapalování Po otočení klíčku zapalování dochází k autodiagnostice elektrického obvodu čidel ABS. Na přístrojové desce n [...]

Náhradní díly na nákladní automobily a kamiony
Nabízíme také mnoho náhradních dílů na nákladní - užitkové automobily a kamiony. V eshopu je zvláštní kategorie nákladních vozů zde:https://autodily.mjauto.cz/nakladni.html Nákladní vozy v eshopu: https://autodily.mjauto.cz/nakladni.html motorové díly pro nákladní vozy těsnění mot [...]

Nežádoucí zvuky hnacích řemenů
Nepříjemné zvuky vycházející od řemenů pohánějících příslušenství motoru automobilu nevěstí nic dobrého a je lepší je rychle řešit. Pískající řemen Zatímco lidé většinou přisuzují pískání samotnému řemenu a snaží se situaci napravit jeho výměnou, řemen je málokdy skutečnou příčinou pískání. Vlastn [...]

Sestavení uložení tlumiče Peugeot / Citroen
Ložisko předního uložení tlumiče pérování u vozů Peugeot a Citroen se montuje plochou stranou směrem nahoru. Tedy plochou stranou tak, aby dosedla na pryžovou část uložení tlumiče. Do ložiska následně dosedá pružina pérování. Pokud by ložisko bylo namontováno obráceně, pružina by neměla vedení, n [...]

Výměna ložiska FAG RIU
FAG RIU FAG Repair Insert Unit (RIU) RIU je řešení pro usnadnění výměny ložisek u nákladních automobilů. Není třeba měnit celý náboj kola. Z náboje kola se vylisuje staré ložisko a nalisuje se místo něj kompaktní ložisko od FAG. Výměna samotného ložiska šetří čas a náklady montáž je jednodu [...]

Instalace brzdových kotoučů
Montážní postup - brzdové kotouče Brzdové kotouče nelze jen tak namontovat na auto. Pokud to uděláte, budete je muset brzy kupovat znovu. Kotouče se mění pouze s novými destičkami. Staré destičky nejsou sjeté rovnoměrně a zničily by kotouč. Nové destičky očištění náboje, kontrola vůle ložiska [...]
ATE test magnetických ABS kroužků
Magnetické ABS kroužky Novější ABS systémy používají magnetické kroužky ABS. Kroužky jsou součástí vnějšího gufera ložiska. Gumový kroužek je obohacen železným práškem v požadovaném vzoru. Ložisko s magnetickým ABS kroužkem ATE ABS tester Před instalací ložiska je nutné se přesvědčit, že je kr [...]